CHERITA BLOGKU

Perjalanan seribu batu bermula dari satu langkah.

WANITA YANG NAKAL

INFO WANITA NAKAL

*Wanita nakal tidak:

# Sering menelefon atau mengirimkan SMS.
# Bertanya di mana Anda atau apa yang tengah Anda lakukan. Menulis isi hati 'Kamu tidak cukup menelefonku,' atau, 'Kamu tidak pernah mencintaiku'. Ketidakpastian adalah aset Anda. Jangan biarkan Anda dicintai dengan mudah.
# Meminta lelaki berjumpa setiap malam minggu.
# Setuju dengan segala ucapan lelaki. Bila Anda tidak pernah mengungkapkan pendapat Anda, seorang lelaki mulai merasa bosan.
# Mencari atau mengejar lelaki turun di tiga tempat yang berbeza, lalu dia mengatakan akan mengajak minum.
# Marah ketika si dia tidak menelefon Anda selama empat hari.
# Atur ulang jadual Anda untuk menghabiskan waktu bersamanya.
# Menjadi kasar kerana perhatiannya berkurangan. Tetapi tidak bererti Anda harus berkompromi dengan itu.

*Seorang wanita nakal akan:

Menyelamatkan diri dalam keadaan yang sukar

Antara menjadi intimidasi dan kebebasan dengan menjadi feminin, diam-diam wanita nakal selalunya kuat. Bila Anda tidak mengirimkan isyarat dengan jelas mengenai kekuatan dan kelemahan diri, maka pasangan tidak akan dapat membaca diri Anda.

Dan ketika seorang lelaki tidak boleh membaca seorang wanita sepenuhnya, ia menghormati kelebihannya. Ini bukan soal sikap, ini tentang pengendalian diri. Seorang wanita dengan kawalan diri memiliki kekuatan yang membuatkan seorang lelaki hidup.

Tak ingin menjadi kedua
Jika Anda menjadi orang kedua dalam asmara, maka Anda akan memastikan diri menjadi pilihan pertama. Jika dia bertemu dan tergila-gila pada Anda, maka perempuan lain harus mengalah.

Jika Anda nombor dua untuk waktu yang lama, itu bererti ada "terlalu banyak ratu di istana." Kemudian, hanya berjalan keluar. Dengan tenang mengatakan padanya hubungan ini "tidak lagi menarik" dan berharap dia beruntung (dalam urusan asmara).

Ini tentang harga diri dan martabat, dan akan membuat Anda memiliki nilai lebih di matanya. Seringkali, hal ini akan membuatnya memprioritaskan Anda. Jika tidak, hal itu tidak merugikan Anda.

Bahagia dan positif

Nilai diri sendiri dan ketenangan fikiran menjadi hal utama dalam diri Anda. Tidak pernah mengejar kebahagiaan di luar diri Anda. Yang paling penting adalah cuba untuk tidak memberikan energi kepada orang lain mengenai fikirkan Anda, tetapi menghilangkan kekuatan diri sendiri.

Jika Anda merasa baik, yang lainnya tidak lagi dapat mengendalikan diri Anda secara emosional. Ini semacam ketenangan diri yang sangat menarik.

Mengejar mimpi sendiri

Fokus kepada kepentingan di luar hubungan. Dia boleh tahu Anda peduli kepadanya, tetapi tidak perlu tahu berapa banyak.
Lelaki tidak ingin bersaing dengan laki-laki lain untuk mencuri perhatian Anda, mereka ingin bersaing untuk waktu Anda kerana Anda tidak menunggunya selama 24 jam x7 hari. Ketika dia tidak boleh mengendalikan mental Anda, maka Anda menjadi jauh lebih menarik untuk hidup berbahagia dengannya.

0 comments: