CHERITA BLOGKU

Perjalanan seribu batu bermula dari satu langkah.

Idamanku Masa Kecil

SALAM AND SALAM SATU MALAYSIA

Dah lame x update... sebab x tau nk cherita pasal ape... tp xpe skrang eone dah ada cherita yang eone nk bg tau semua orang... heee..... eone sebenarnya ada idaman sorang artis, dari dulu lagi eone minat dia smpai la skrang and lau bleh eone nk sgt jadi mcm dye.. heee... tp ape kah daya eone ni x secomel dye (xmemasal heee)
ok la, korang msti x sabo an nk tau spe idaman eone yang eone cheritaan ni.... heeee lihat gamba nie.........
.
.
.
.
.
.
.
.

adam(robot)
mnat gila lagu nie

stail gila......
(andaikah bagus aku mcm dye nie)

adam bersama bad boyz
.
.
.
bila sebut pasal adam nie bnyak lagu2 and gamba2 dye eone wat koleksi sampai la sekarang.. heee... maklum la time tu jiwa aku jiwa artis...heee sbb 2 aku ckap aku teringin nk jadi mcm dye nie... sampi mak aku tegur aku "cukup2 la tu nak... jgn nk berangan" aku ingat lagi mak aku ckap kat aku mcm 2..... haaaaaa......... and bnyak juga lagu dye yang penah wat kengn bagiku...
salah satu lagu yang aku ske sgat dngar smpai sekarang........

BENAR-BENAR

lagu nie penah wat kenangan bagi ku ketika aku couple dlu... aku penah menyanyi an lagu nie kat dia andd penah menari depan dia bawak lagu nie.... mmg sweet la..!!!
setiap kali aku dgar lagu nie..aku macm nk menyanyi and menari kat sesorang je....
adkah kemungkinan aku akn wat mcm tu kat si dia....??? heee....
.
.
.
.
.
bukan ini sja lagu yang wat kengan bagi ku ada lagi......
kali ni kengn yang aku xleh lupa.....lgu nie mmg best yang penah aku bawak.....
and lagu ni jga bersama team2 dance aku....

TAK TAHU

wahai team 7hight junior masih ingat lagi x lagu nie??? heeee nie la lagu first skli aku dance bersama team aku... time ni team aku kekurangn orang so aku join la untuk cukup an orang...
and kita orang bawak lagu nie... wa!! x sgka memag gempak team ni....tah sekarang confirm dah kaku... maklum la dah lame x dance......
heeee

ok la smpai disini saja ..... lau ada yang baru akn eone update lagi....semoga berhibur dgn lagu ini.........out....!!!

JATUH

4 comments:

HAAAA.....SSILAP TAIP....MALUNYA.... NK TKAR LA..HEEE

 

hehehe... kata minat... hehehee

 

mnat ada je bad boyz x mnt..heeee