CHERITA BLOGKU

Perjalanan seribu batu bermula dari satu langkah.

Hari yang membanggakan :D

SaLaM & sAlAm SAtU mAlAySiA
pagi2 lagi adik aku dah kejut "Bang nk kertas"
dari semalm aku blik kg..
dgn mamainya aku pon bg la kertas then aku smbung tido..
dlam kol 9 aku bgun tgok adik aku still ag dgn kertas tu, aku pon pergi la rapat
tgok dye wat pe sekali tgok peh!!!
melukis...aku terkejut gak sejak bila dye mnat lukis setahu aku dye mnat warna je..
tp xpe la aku cuba amuk gmba dye xbg kononnya malu lah 2..huuu
p xpe aku pon sabo je la tggu masanya baru amik gmba lukisan dye,
petang tu dye tido, dgn senyap2 aku pon amik la gmba boleh pulak dye sadar..
trus jerit "ABANG!!! JANGAN LAH!!!"
adesss..!!! boleh plak dye sadar... mcm tau2 je aku nk amik gmba..
so 1 je aku sempat amik....

ni lukisan yang masa pg2 buta dye mntak aku kerta
so nilah hasilnya...
boleh tahan la..heeeee :D

pkul 3 dye ajak tgok cerita, so aku bukak la cerita SENARIO ASAM GARAM..
tengok smbil gelak,
dye pon amik kertas so lukis kat sebelah aku...
aku ingat an dye lukis ape...
dye lukis muka spe tah aku x ingat tp wataknya TAM..
nilah hasilnya...

sekali tngok mmg ad serupa..
heehehehee

hbis je tgok cerita senario, tgok plk cerita cartoon..
ad la satu watak tu characternya tgah posing..
yang peliknya adik aku ni boleh plak follow..
nilah hasilnya...

hahah nie lah dye lukisannya... jagn main2 tau..
bulatan warna merah email dye
"WWW.PIZA.COM/MY"..
jgn lupa add..hahaha
yang bulatan warna biru plk name samaran dye
"NURMAYAMIRA PARTRISHA"

hahaha... kadang2 lawak juga tp dlm masa yang sama aku bangga gak
bukan aku sorang je ret melukis.. adik aku pon sme jugak..

profile hamizah :

name : nurul hamizah binti hang tuah
umur : 9 tahun
anak yang ke : anak ke 3
hobi : melukis & mewarna
nick name : Nur mayamira patrisha


" kau memang terbaik la dik!! x sia2 along ajo kau melukis heeee goodluck k... sayang kau ketat2"

1 comments:

sy pun pandai lukis... hehehe... xmasal je...