CHERITA BLOGKU

Perjalanan seribu batu bermula dari satu langkah.

MAnisMu MAnisKu

awak....
bila saya bersama awak saya gembira sgt...
awak memberi saya kasih syg..
awak beri cinta sejati...
awak beri ciuman..
awak beri belaian manja...
awak buat sy gembira....
tapi awak.....
awak tau x??
tu smua dulu... bila saya ingt balik manisan yang kita lalui..
membuat saya terkenang2...
nak tau x ape yang sy tngok..??


awak masih ingt x ketika kita berwabcam..??
time nie mesra sgt... nie lah stiap hari saya tgok ketika awak tiada disisi saya..
sy terkeng2 bila tgok... kadang mengis sorang diri....
awak....
adakah kita akn mcm ni lagi bila awak smkin jauh dgn saya???
adkah ini peluang terakhir sy bila dgn awak??
adakah ini kali terakhir bermnja dgn awak??
awak...
kalau di beri peluang plih lain.... ape awak akn buat??
andai kata sy tiba2 hilang buat kali ke 4 ape awak akn buat???

0 comments: