CHERITA BLOGKU

Perjalanan seribu batu bermula dari satu langkah.

teman tp mesra..!!

ape yang korang tau teman tapi mesra???
aku mempunyai sorang teman, and teman nie memahmi diriku..
aku selalu berbual lepak sama2 gila sama2 kongsi mslah
kita orang dah mcm sepasangan
tp kita orang x mmpu untuk bercinta sbb kita orang hnya atas nama
"TEMAN TP MESRA"
klau kita orang bercinta kita orang takn lagi jumpa gila xkan lagi jumpa kongsi mlah..
aku mmpunyai ramai kawan wanita dari kawan lelaki... haa
smpai orang ckap aku ni play boy..
aku peduli ape jnji aku buat tu betol.. kau jlous?? x rmai kawan pompuan..??
tp sorang lecture ckap aku ni muka jambu, muka pompuan suka rapat,..
lol?? aku ker tu?? haa ade2 jer lecture nie..
wlaupepun plss understand me...
aku cuma kawan jer x lebih pon..!!
lagi pon ni azam baru aku, aku nk ramai teman yang boleh buat aku happy..
aku xnak sedih.. aku dah besar... aku xnak sedih2 macm budak kecik!!
aku mahu teman yang boleh buat aku gila and sekepala, y boleh kongsi mslah or ape smua..


0 comments: