CHERITA BLOGKU

Perjalanan seribu batu bermula dari satu langkah.

1malam Yang Berlaku......Hari Ini....Risau Dan Takut

ARRRRRGGGGGHHHh!!!!!!
1 mlm x tido sebok study sbb sok 3 paper...
smua subjek menghafal plak tu......aduh pecah otak..!!!
cm mna nk bahagi an otak kepada 3subjek nie...!!!
dah stop mls ckap bnyak...
ad bnyak bnda yang aku nk bg tau...
first aku nk mintak maff kat rush kerna xdpat join sbb mlm tdy mmg bz menghafal B.O
hope x mrah and amik ati la ye... xpe lpas ni myb insyallah k..
ssory sgt2...maff an aku.....

sory sgat2 ye........ :'(

yang ke2 mlm tu juga aku rindu sgt2 kat awak, x tau knp bila kita jauh je sy risau..
ape awak buat kat sana tu ye.... ermmm nak call wak tp masa x mengijin an..
kita sme2 bz... dgn examnya la nk studynya ag....
hope smuanya ok and awak jaga diri baik2..
takecare ye wak.... ingat kat kita selalu.... :D
ermmmm

im miss u forever..... :'(

yang ke3 ari nie tiba masanya aku menjawab 3 paper,
dgn mata rabak x tido satu mlm mmbuat an otak aku x berfungsi...
first paper B.O...
alhamdullilah aku boleh jawab dgn sempurna tp x yakin jawapan
btol ke tak..haaaa tp xpe la asal an lega sbb senang...
kedua paper math, dgan x wat excise main hafal formula je...
ape yang berlaku skarang....
dlm bilik tu otak aku x dpat nk gerak... mcm nak menjerit je.!!!!
argggGHHHHHHH!!!!!!

kalu la kat kelas peperiksaan leh jerit mcm nie ..
dah lme aku jerit.....!!!!

ape aku jawab pon aku x tau...ape aku tulis pon aku x tau..
fikiran aku time tu melayang tngok kertas mcm tgok bantal..
suasana mcm kat tempat yang penuh bunga2 and alunan music yang penuh fill nk tido..
masa ad lagi 15mint!!!!
tp satu ape pon x tulis... mmg agak sedih ape yang belaku padaku
hari ini... myb effect dari x tido 1 mlm kot... sbb tu otak xleh fungsi..
hope ape yang aku buat tu adlah betolnya..
kalau xd yang betoll aku redho je la... ermmm
agrhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
yang last paper web,
alhamdullah nasib boleh jawab walaupun bace buku dgan
keadaan xde mood, sedih, geram and marah pada diri sendiri....
so lega la hati ku... tinggal la satu paper ag..huuu
tiba saatnya aku nk blas balik mata yang bengkak nie x tido 1 mlm
ok lau out......nak tido........
nak smbung di buai mmpi yang indah bersaMa si dia..heeee

zzzZZZzzzZZZzZzZZzZzZz

4 comments:

juz dun do that again...
u see what u hve done ryte...
org len beriya minx tlg...
tpi kamu 2,org dah hulur depan mata..
tpi kamu tolak....

 

urm...
2 la...
kamu 2 sentiasa ada alasan..
kalo kamu luangkan setengah jam jer utk blajar ue...
insyaAllah dah boleh...
tpi yer la..kamu sentiasa btul kan~
hurm~