CHERITA BLOGKU

Perjalanan seribu batu bermula dari satu langkah.

LALALALALA~~~~~~

haha aku kembali dgn slamber...
sedih happy???
ape smua nie??? aku x pham and mmg btol2 x pham..
smua orang nk sedih.. sini sana sedih.
sedang an aku happy.....
aku happy??? adakah???
sebenarnya aku pon sedih gak tp ape kata orang jgn menunjuk kesedihan depan orang...
so tepat sekali aku x suka menunjuk so sedih pon sediri yang tau nk luah an???
ermmmmm anty sedih gak lame2.. sme je...
so aku jadi an ari ni ari sedih sedunia!!!
heeeeeheee
________________________________________

1 . kekusutan

entah knp semnjak dua menjak aku asik nk marah and bnyak diam an diri...
aku ad masalah ke??? erm pada aku mmg ad bnyak sgat mslah menimbun..
sblom ni aku 18thun sptutnya dah mula fikiran matang..
tapi aku x, aku still lagi berfikiran budak2
nak mainan sna sni...haha like kids
tp bila smua orang tgur sana sini bawak mulut.
lame2 fedup la..
skrang umur aku 19tahun, bg nk elak an smua tu berlaku ag aku jadi an diri aku matang..
tp aku x puas ati, knp??
knp bila aku matang smua orang x suka, bila aku x matang pon x ska..
aku pelik, kusut gak fikir bnda nie. tp xpe la myb ad hikmah di sblik matang kot..

2 . ramai elak dari aku..

hahaha nie palig aku benci and paling aku suka..
knp???
sbb kalu nk benci aku. aku x kisah hak korang la nk benci ke x... lg aku suka kalu orang bnci aku dari menyemak dalam ati aku....
kalu sbb suka plak, terus an la and aku mmg berterima kasih je la, hope kita kekal k..heee

3. xsuka di paksa

wa!! bab nie pling aku bnci tp aku nk taip gak..
aku rasa smua orang kot x suka dipaksa.
sme juga mcm aku, bila paksa kerja aku akn jadi mcm kerja ok x ok je pada aku la...
50%/50% like than la..heee
so kalau nk mintak bntuan or nk suruh aku buat kerja jgn paksa aku bnci..

4 . design aku
pasal design aku buat..
hahaha ni ada kena mngena ngn paksa an p aku xnk cerita pasal paksaan lagi
aku nk cerita pasal design.
sory la beb, mmg design tu buat min2 sbb ape??
sbb xsuka, bukan x suka buat tp x suka orang yang aku benci ad dpn aku, so jadi
kerja aku mencarut.. so fuck korang la lau ckap design aku memuas an.
kalau korang hebat sgn korang buat la...
aku lagi suka x buat ape2..

5 . malas
semenjak nie aku mlas sgt nk study and mls sgn nk g kelas..
knp??knp??knp??
sbb mood belajar aku xd, sem nie aku bnyak main2..
hahaha yeah.!!!
aku mmg gila sekarag aku btol2 dah x betol..
klau la aku berhenti skarang bazir, nk xnk habis an juga walau mood xd..
mak!!!! tolong!!!!