CHERITA BLOGKU

Perjalanan seribu batu bermula dari satu langkah.

im still alive

tik tok tik tok...
 jam dah menunjukkan 6PTG...
aku msih kat tmpat keja lagi ni..
maklum la kena la kerja keras cikit..
kalau x mmg x cukup la nk bayar itu ini...
sekrang sewa rumah pon dah mhal.. GRRRR~~
apepun usaha y penting...
hehehe...
alang2 aku tgh rehat ni boleh la aku cerita ape y berla harini...
hari kerja mmg stress... 
tmbah lak pgi2 dah mody..
apepun kena senyum x mau lak orang nmpak and tnya macm2..
BE SMILE.....


pgi2 bos dah bg tau hari ni dye pergi KL...
aku orang pertama ckap YESS!!!
kalau x dye laH orang y hari2 muncul sebelah aku time aku buat kerja..RIMAS!!!
aku ape lagi berintenet la.. cari bahan2 untuk rujukan..
tp aku rasa x selesa sbb leher and kepalaKU serius sakit...
mungkin aku bnyak FIKIR kot... aku biar jer la and urut pelahan2..
rehat tgh ari jam 12.30...
mkn lak sorang2....
HATI rasa x selesa.. ermm ape 
dia buat agaknya yer..??
dah mkn k blom??
dye ok x??
STOPPP!! jgn fikir lagi.... time mkn ni FOCUS!!
nak balik office dgn bawak moto kriss enjen kuasa harimau..
satu kereta tiba2 jer break hpir terlanggar nsib smpat break cepat...
(x sia2 aku belajar memandu)
AKU PLING X SUKA ORANG BAWAK KERETA NAK BELOK X PASANG LAMPU ISYARAT!!!
tp bila fikir balik mungkin salah aku juga sbb fkiran melayang... =D maaf maaf..
dah lama mengdap komputer kepala rasa semacm.. GELAP!!
ape nk ujan ker??
xleh jadi ni.. cepat aku mintak kerani anta aku g hospital..
nmpak pesakit2 kat depan aku.. aku membayangkan dorang tu aku.. ermmm
kesorangn lagi aku... x kn nk suruh kerani teman  ish!! x mau lah.. penuh GOSIP!!
jumpa doc, x smpat tnya dye dah tnya dulu... bgus!! prihatin.. heee
bla~~ bla~~ bla~~ bla~~~
doc tnjukkan kepla patung y berbentuk mcm ni...


ape y berlaku... di sebabkan plaque mengecut.. trombus x dpt jalan dgn baik berfungsi dengn baik dan akhirnya embolus y dpt skit... 
aku rasa nk mengigil lak bila dgr mcm tu.. mmg blur sgt2 smpai kol 4 lebih aku kat hospital...
(hrap boss lom balik lah)
bla~~bla~~bla~~~
pkul 5 lebih selesai urusan aku dgn doc..
di dpati bengkak dalam.. patut la aku urut rasa besar ada mcm bijik mcm guli....tp
mcm mna nk balik ni??
naik teksi... heee
sampai jer office boss dah kat bilik meeting.. kena pggil kena soal jawab.. haaaa (seronok!!!)
alamak.. !!!
dah hbis rehat.. jam pon dah 6.30....smpat juga aku cerita apa y terjadi harini... =D
as - salam smua... 

2 comments:

be careful for yourself after this...take care