CHERITA BLOGKU

Perjalanan seribu batu bermula dari satu langkah.

KU INGIN BEBAS~

hri ni hari subtu..
jam dah kol 4......
sekali lagi aku xdpt tido lena..
knp ni... =( 
knp kerap sgt aku xdpt tido lena...
MUNGKIN..........
bagun jer tirus cpai fon.....
for what?? HEEE =)
bgun jer.. tgok manja(kucing) tido lena jer..
xpe snyap2 keluar jap...
(bukak pintu rumah)
waaaaa!!!! 
cantik suasana pagi ni...<3
pagi2 kol 5 lebih dah terpacak depan umah...
hrup udara y segar.... mmg nyaman.... =)
dgr orang mngaji... 
sejuk jer hati dengar... =')
lma gak terpacak depan umah smpai lah azan aku msuk dalam...
msuk jer manja dah miooowww..
(mungkin paham ape y aku rasa)
aku teringin sagt nk g tmpat lapang....
nk pergi satu tmpat y boleh wat aku bebas dari segala y ada dlam kepala ni....
SERABUTTT!!!!!!!!!!!!!.
tp aku cuba cari....
bnyk tmpat aku serv tp x jumpa..=( 
mungkin bukan rezeki aku....
xpe =) semngt y pnting......
ada x sesiapa y boleh bawak ku ke tempat ni.....


cantikakn???
mungin aku kena cari sendiri...................................................................................

0 comments: