CHERITA BLOGKU

Perjalanan seribu batu bermula dari satu langkah.

Kenangan manis buat kita (i miss u)

awak di mna awak menghilang??
sy btol2 rindukan awak sgt!!
kalau boleh buat satu permintaan...
hari ni juga sy nk jumpa awak,
tapi........

awak ingt lagi xtime kita mula2 kenal??
time tu awak la tmpat sy kuatkan smngt...
kata2 awak btol2 buat sy sedar...
bila saya muram awak msti dtg and tnya "AWAK OK?"
bila saya jalan sorang mesti awak follow and jalan sama2..
dari situ la saya rasa awak lah y pertama sy mula
kenal awak...isi hati awak ikhlas jadi sahabat saya..

sejak dr tu
kite jd sahabat sejati
awak manja bila sy duduk sebelah awak...
awak happy bila saya kata "awak comel"
awak dah mcm isteri saya lak

smpai saya pernah ckp kat awak
"satu hari nanti saya akan bersama ngn awak selamanya"
hpir bertahun kita kenal awak x pernah hampakan saya..
awak hormat saya..
awak jaga saya..
awak degar segala mslah saya wlaupun saya tau itu adalah peribadi...
tp smua tu awak x kesah awak kata
"sy sggup dgar sgla mslah awak dari sy tgok awak bersedih sendirian"
awak sgt sweet..!!!"

awak ingt lagi bila saya bergrau ngn awak??
smpai awak berpeluh-peluh...
suka sy time tu...
last2 awak majuk smbil mkn gula getah perisa apple... 
saya y kena pujuk smpai sy mngalah~~~
PANTDAI AWAK KAN... 

tp semnjak awak menghilangkan diri...
saya rasa sedih...
saya rindu sgt dgar suara awak....
mana awak pergi...??
nk sgt sy jalan2 dgn awak
kluar sama2..
lagi2 bila dpt makan aiscream sama2... =)

bila waktu malam awak selalu ckap kat saya..
"awak tgok bulan and bintang, cuba awak kira bintang tu ada berapa?"
haha time tu sy rasa wah!!
dia ni serius ker?? hahaha
bila x kira awak msti merajuk... last2 kena kira gak..
mlm kita lepak sama2 berbual tntang kita.....
awak msti ingat lagi kan..
BULAN DAN BINTANG WALAU JAUH MCM MNA PON DORANG TETAP BERSAMA..

Awak suka bila saya smart...
lagi bila dah smart mesti awak nk kotorkan..
ish!! x suka tau awak serabutkan rambut saya!
bila sy berpakaian pink. mula lah awak amik skaf awak tu... ish! 
XPATUT~~~~   

bila di kenang balik...
kita pernah duduk kat tepi laut...
tgok laut...tenang jer....
awak ajak saya berlari tgh2 panas...
ish!! dia ni x tau penat agknya....
tp ape y sy suka kat tepi laut tu..
setiap kata2 awak
buat sy semngt and terus yakin
nasihat awak buat sy sedih...
TERSENTUH SGT~~

dan lagu 1st sekali awak bagi.... "150JUTA"
sy dgr smpai sekarang... =)
sy hrap awak still lagi dgr sgt sweet~~
apepon..
awak adalh sahabat saya paling sayang....
dan sy xkan lupa dgn ayat ni....
"sahabat yang betol2 sygkan hubungn p'shbatan, akan mgmbil berat 
tak kira ia skit atau sehat, wlaupun jauh tp bkn bererti alasan untuk mlepaskan shbat jth tersungkur sorang2...."  
dan ayat yang pilng saya suka...
"success is not the key to happiness but happiness is the key to success
if you love what you are doing, you will be successful"

terima ksih sahabat sejatiku.... aku xkn mngis aku akn terus smgt... =)

4 comments:

bro!jd la diri sendiri.

 

eisyah oh eisyah.. awat marah?? mmg jadi sendiri ni nk mrh knp?? jgn ikut hati nanti mati... take a note...!

 

untung siapa jadi kawan yang saudari sayang .. hargailah sahabat yang kita ada dan tanpa sahabat kita tak akan berubah menjadi diri sendiri...

 

yup.. betol tu...i kenal siapa anonymous ni... =)