CHERITA BLOGKU

Perjalanan seribu batu bermula dari satu langkah.

BERSEDIA MENGHADAPI~

salam smua and salam satu malaysia..
pengumuman, pemngumuman
ibu ibu bapak bapak siapa yang punya anak....... heee
(smpat nyanyi)
dan sebenarnya
aku xdpt tido hari ni msuk 3 hari!!! TERBAIK~~~~
aku dah mcm burung hantu, pagi aku kerja terpaksa besarkan mata,
malam terjaga spnjang masa..
dan rehat / lunch aku lak kais pagi makan petang, mlm silence perut xnk terima nasi.
mungkin sbb cuaca sekarang, cuaca dah mcm kat luar negara...
luar negara salji tp kat sini jerebu..
(dapat la juga merasa)
heee
berbalik pada topik KU BERSEDIA (ready untuk nyanyi)
sebelum jerebu lagi kepala and leher aku terasa x sedap...
adakah bengkak dalam mula mmbesar or x.. 
bnyak aku kaji jenis2 penyakit ni... if penyakit sahabat aku sndiri pon aku kaji 
sbb aku ni suka kaji itu salah satu hobi aku.. =)
so kaji punya kaji aku dapt puncanya. bila hati x sdap di sbbkan ape y aku kaji
aku pergi hospital cek..
(aku harap bukan ape y aku baca)
8.15AM
*amik no bg surat bagi*
tingtong~~ 1014
ok tu no aku...
 jumpa doc ngn hati berdebar2.. aku ceritakan ape belaku..
sekali lagi kena amik darah!!!!
dpt kputusan, dgn pratus y aku tgok muka doc y agak berubah
aku dah tau msti ada y x kena...GRRR~~ aku stress jap..
doc ckap aku slh baring... tu je mula2 dye ckap
tp bila aku tnya skali lagi, 
doc ckap kemugkinan kelenjar getah bening..
so doc x puas hati doc suh xray..
dah la masa xd aku nk g kerja lagi..
demi kesehatan aku pergi gak abaikan kerja and focus kesehatan...
so skarang tggu kputusan...........
ESOK~


*menunggu bila ia dtg and terima ape y berlaku*

0 comments: