CHERITA BLOGKU

Perjalanan seribu batu bermula dari satu langkah.

Akan datang


ax
salam sejahtera..
eone kembali lagi untuk celoteh!! yeah!!
semenjak dua menjak ni aku free je... bukan ape
sbb xd lappy so rasa bosan gila..
OMG!!! Assgmnt??!! aku xd lappy mcm mna nk buat
tu lah alsan dari hati kiri aku kata, tp hati kanan aku kata jgn iso cosmo an ada so siap an krja dulu
alhamdullilah dah siap cuma ada la 20% x siap ag sbb komputer cosmo bnyak virus!! huu
ok tajuk kat atas akn datng.. ape kejadahnya???
di dalam masa yang lapang nie aku buat komik tentang cinta..
( wa!! jiwangnya )
hehe tp ni aku akn story an cinta pertamaku dari skolah mengah smpai la sekarang..
aku akn buat cerita tu balik aku akn reka stiap orang y aku kenal jadi kan watak cartoon aku..
aku baru siap satu episod and setiap minggu insyaalah akn keluar episod baru..
so yang bawah ni cover "CRISTALOVE"


oh ye lupa nk bagi tajuk.. tajuk komik aku "CRISTALOVE" sweet x??heee

2 comments:

buku kan... bg sy leh~~~

 

hee bg awak...ermmm tggu smpai giliran kita