CHERITA BLOGKU

Perjalanan seribu batu bermula dari satu langkah.

FILE kenangan


semalam hari yang paling boring..>_<"
mood : pagi
nak main game xd mood, nak melukis xd mood
mood : tegah hari
msj dye btri low lagi pon dye BZ..... * bertmbah boring...
mood : petang
penat, badan sakit tiba2 *myb bnyak baring kot and marah sebb hbis komik aku
penuh ngn air manis *tgn kawan nie mmg sengaja arrggghh
mood : malam
ngntok and selongkar kotak2 x guna kat stor *tiba2 terniat nak selongkar
TP....
.
.
.
.
.
.
.
aku jumpa FILE kenangan aku!!!wa!! bestnya, dah lame aku cari and dlam tu bnyak kengan2 aku..huuu start dari aku form2 smpai form5
smua sijil2 skolah menengah and agama, semua slip2 pmr and spm,
lukisan aku start dari aku belajar melukis smpai lah aku betol2 mahir,
kad raya dari form 1 smpai form5 *wo!! simpat ag..heee
no telifon and gmba ex...*EX??HEEEE
tapi yang paling seronok sekali aku jupa my first komik aku buat..huuu
nie lah fist komik yang aku try buat and fist komik aku anta kat anime mangga..heee
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

nie lah filenya bersama surat beranak..

nielah lukisan ku adihai rindunya!!
*ada bnyak ag mls nk amik smua

dah lame aku cari sijil2 aku akhirnya jumpa gak..huuu
happy!!!
*ad bnyak ag mlas nk amik smua

hahah ape nie?? ni ada gma ex adik agkat and gmba kengan
and buku no telifon..heee

bnyak gila kad raya aku ..heeee

~tamat~