CHERITA BLOGKU

Perjalanan seribu batu bermula dari satu langkah.

PERANCANGAN AWAL

selamat pagi sayang.....bulan sudah hilang...
wa seronoknya aku nie.. lalala
ak gila!!!! aku sewell!!! lalala
tajuk aku perancangan..
ape perangcangan aku nie..???
( dah mcm detective la pulak ) haaa
perancangan aku dan si dia... tau an ap maksudnya..
xpe kita stop cerita dlu..
sebelum2 nie member2 aku smua tunang and ad yang kawin..
dorang mesti tnya " bro!! bila giliran kau pulak??"
"beb awal lagi la beb " tu lah jawapan aku..
tp sekarang jawapan aku
" kita orang merancang nak tunang.."
wah!!!! TUNANG!!!!( gatalnya aku nie )
nie hanya perancangan awal je, kalau family setuju... aku pon............ heee
bila tarikhnya?? haha rancang tahun 2012... bulan 2....... heeee
bila aku ckap je kat mak pasal tunang, mak mesti gelak an aku..haaa
yang xleh blah mak gelak sampai jatuh kerusi..!!! haaaa
mak aku x kisah ngn pilihan aku dah, sbb kita orang dah 7tahun kenal and bersama.
aku pon dah cerita kat mak smua and mak pun setuju je..heee
ape aku cakap nie..waaaaaa!!!!
aku x tau nk ckap ape lagi sbb happy sgat..haaa



  • bby... b sayang bby sangat2!!! sarang hei yo!!
  • cayang... darling x sbo nk pgil sayang mok!!!!!!! haaaa
  • dinda... kanda nk cubit cayang je bila dekat!!! hahaha
  • mama... papa nk main nyorok2 mcm zaman kita kanak2 anty leh x??




nak lebih lanjut click link nie....

6 comments:

hahahaha gatainyer la..
huhu bgos la tuh cpt2 la dirikan msjid..d tuntut tuh!!
hope kekal smpai ble2..hee

p/s : fllow la blek..(xdek pksaan)

 

hee thank... dah follow da..heee

 

ini budak memng gatal ! buweekkk !!

 

bieee gatal ! *ajuk kata mak biee

 

mana ada gatal.. tgn x rasa ape2 pun