CHERITA BLOGKU

Perjalanan seribu batu bermula dari satu langkah.

Jalan2 ke Rumah pengantin



koookk kokk kokkk (bunyi ayam)
selamat pagi!!! pagi2 lagi aku dah siap
knapa ye???
smlm mak ckp " sok nak ikut x pg melaka"
tnya la ada ape??
" pg rumah pengantin"
dgn pantasnya aku jawab nk!!
heee bukn nak sbb cari awek sbb nak pg tangkap gmba.. ( mampus aku lau aaku cari awek )
so kita orang gerak pkul 10.30Am smpi kul 11.00Am.
tgok orang lom ad lagi, and rumah pengantinnya pon biasa2 je tp xpe cool..
so aku buat ape ye kat sana??
mula2 duduk then tgok ad budak kecik to lmpat sana terlompat sini aku pon keluar an kmra then amik.. snap snap snap..!!
almak awek lalu sebelah aku dgn kebaya warna merah *ikut warna pelamin
aku buat slmber jela, bila bosan amik gmba budak ni aku g pelamin amik gmba pelamin plk.
snap snap snap....

tiba2~~

abg~~ ( spe pgil aku??? )
abg leh amik gmba kita orng x?? (what!! perempuan plak tu )
aku jawab ok la... snap snap snap
alooo comelnya budak nie.. geram je manis plk tu...
smbil tu smbl tggu la pengantin ( ish! lmbtnya )
pkul 12 dah nie xde pon pengantinnya??
so tggu punya tggu ujan!!!
hbis basah aku ( alang2 mandi sekali )
pkul 1.45 panas ( fuh nasib )
pengantin dah smpai, ok mula tnjuk an bakat.!! hee
aku amik snap snap snap snap
ada awek tu lah, bru aku tau yang pompuan lalu sebelah aku tu adik pengatin belah lelaki..
snap bnyak2 smpai kemra pecah!! haaa
aku penat snap aku makn tehn lepas mkan balik.. heee

kita tgok gmba ini...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

pintu gerbang..

pelamin tema merah putih

comel budak ni.... budak ni lah yang pgil aku abg tady..heee

alahai..malu2 dye..

mari lah berdengdang~~~lalala.... seronok pakcik ni nyanyi


arrrrr.... budak kecik ni gila kamera..hee

budak ni lah yang terlompat sana sini..hee

seronok tengok gelagat pakcik nie
sorang nyanyi sorang lagi joget

lihat lah..dah tua2 pon msih nk menari tau..
kuat...

=aku rasa aku letak gmba nie sikit je dulu sbb ada masalah teknikal cikit so lau ada masa aku update gmba nie lagi ok... da...salam...

0 comments: