CHERITA BLOGKU

Perjalanan seribu batu bermula dari satu langkah.

THE FUGITIVE PLAN B


heloo helo helooo
yeah bertemu lagi bersama eone emorashi untuk b'cerita..hee
hari nie aku nk pasal drama korean yang aku tgah cari selama nie
akhirnya jumpa juga.. huuu dah lame aku nak tgok ceritra nie..
tajuk drama nie "THE FUGITIVE PLAN.B"
mmg gempak action dorang lagi ad artis pujaan hatiku..heee
aku pon x tau nak tulis ape lagi sbb hati tgah layan movie..heee
kita tgok je la gambanya k..
.
.
.
.
.
yeah!!! ini dye salah satu pelakon yang hebat2...


aku suka dye nie belakon, wataknya sempoi tapi
berbahaya, licik and otak geliga.


haha ini lah dye artis pujaan hatiku...
comel an..heeee
(jagan kacau!! nie aku punya)

ok lah smpai sini saja, aku nk layan movie nie...
xhabis lagi nie ada lagi 2disc lagi.. satu disc nie pon
bnyak part2 dye..heeee
bye smua..heeee

0 comments: