CHERITA BLOGKU

Perjalanan seribu batu bermula dari satu langkah.

Cinta Cornetto

pin pin pon pon...!!!!
ketepi ketepi gergasi sudah kembali~~~
menyanyi plak.. hehehe
kembali bersama eone boleh saja..heee
ok tajuk Cinta Cornetto!!
what meaning??? aiscream cornetto ke??
ada kene mengena tp ni aku nk cerita pasal komik aku tgah buat sekarang..
dah lame x buat komik... last buat komik pon form5 tu pon sbb SPM kalau x mmg
aku trus an komik aku bertajuk "MY LIFE IS BROKEN"
and now!!!!
aku tgah buat komik tentang cinta pandang pertama aku smpai la lah ni..
kenapa aku bagi tajuk Cinta Cornetto???
sbb cinta aku dan si dia ada kena mengena ngn Cornetto and lagi satu cinta kita orang
sama seperti semanis cornetto dpat kongsi bersama..heee
sbb tu aku bagi tajuk " CINTA CORNETTO"
sblom ni adlah tajukyang agak cantik, sweet tapi..............
skrang aku tgh buat episod 1 baru 30% je..
manataknya nak ingat balik situasi aku kat sekolah dgn dia..
start kita orang kenal, lepak, lamaran, bercinta smpai sekarang fuh!
mmg kena brainstoming...heee
.
.
.
.
.
.
.
.
( skrang aku tgh cari kerja tp aku cri kerja guna on9 )
aku tgah register kat us kot2 dpat ke..heee

4 comments:

jgn hrp ler bby bg biee g jauh2.. no no no ..

 

hehehe ada orang marah lak ..lalalala

 

hehehe ada orang marah lak ..lalalala

 

tade mara... cume bg amaran jer..