CHERITA BLOGKU

Perjalanan seribu batu bermula dari satu langkah.

= my dear =

1 2 3 test...test.....
ok ready... ok..... dalm kebosanan aku nie,
aku x tau nk buat ape, nk main game asik kalah je.. fadup aku..heee nak edit pict bosan pulak..
nk karok sakit tekak anty nak kacau orang anty orang kata aku gila ish.. bosan2..
ish!! ape nk buat, buat itu ini smua xkena, nk pg umah jiran,
jiran cina... mlas aku layan , xd kena mengena jiran ngn hal aku sekarang ,
ish! bnyak la y xde kena mengena ngn aku hari nie, kilang belakang umah tu xd kena mengena,
mat rempit pon xd kena mngena..
awek jiran sebelah umah tu, ish! jgn ckap mmg xde kena mngena..
ish!! bnyak lah, mna list aku nie...
yang ad kena mengena skrang my dear aku sorang nie... x habis2 nk buat hal..
kdang2 aku geram je, nk di marah x guna, nk pukul kurang ajo sngt..
mak aku pesan jgn berkasar ngn dye anty mati..
aku follow jela kata2 mak aku tu.. heee "baik la mak"
sotelah aku basuk dye semalam aku betul an ape yang x kena,
aku ubah sana sini akhirnya dye ok semula..
mcm nie la baru saya sayang awak dear....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


ni lah dea, my dear aku, my dear aku berteknologi..
tp x guna juga, kadang dye jem, kadang dye lambat je pickup..


nmpak x logo hp?? xnampk!!! sah!! xpe anda boleh zoom...hee


knp aku letak gmba tron?? sbb skrang aku guna theme tron,
dah mcm robot dah laptop aku bnyi sana sini..heee
aku nak jadi mcm tron leh x??heee



itu dye, sape nie??? bnyak betul gana pompuan nie??!!
naik gila aku tgok..heee wallpaper aku guna nie hee
knp aku suka guna nie? sbb bnyak sgt budak nie posing sana sini naik kelako aku.
haaaa ( cantik x icon aku.) heee

= wahai my dear, jgn wat hal ag ok.. kang x masal kena ubah lagi..huuu =

2 comments:

jg hati ur dear.. t dia merajuk lak..:P

 

lps ni kna jga btul2...haaa