CHERITA BLOGKU

Perjalanan seribu batu bermula dari satu langkah.

injured~~

risau, takut and sedih.. mmbuat an diriku injured.
aduh! sakit sini sakit sana.. tlong!!!
hari ni aku nk cerita pasal lappy aku yang gila nie,
DYE BUAT HAL LAGI!!
aduhai ape aku nak buat nie.. dah la ad 2 projek aku dalam tu and nk kena hanta x lame ag
mcm mana nie! aku dah seram sejuk je nie
rasa nk je lari jauh2 and lompat skuat hati
hehehe
aku risau sebab projek lecture nk secepat mugkin..=_='... ape aku nk guna and nk buat mcm mna?!
aku takut sebb projek aku gagal.... dah la nk bayar balik beribu!!! mna nk dapat duit sebnyak itu.. =_='
aku sedih sbb lappy aku masuk bengkal.. huuu dah la masuk bengkal kena sebulan pulak tu...
and palik sedih klau btul an kena duit..
aduh!! duit lagi duit duit duit...ermmm

aku tulis entry sikit je sbb mood xd.. mood tgh msih dlam critical...
bye =_='

0 comments: